heeey sweets!:)

FÖrlåt om jag typ inte bloggat, men glömde lösenordet! Sen baaah fick jag någon minnesgrejs tbx & kom på lösenordet.. haha, fett sämst jag är. Eftersom det är jag som kom på lösenordet!:D typ ..

bästa låten, som påminner mig om en kille!
http://www.youtube.com/watch?v=oHDa16zvNRM

idag händer inte mkt. Satt uppe till 05.00 och snackade med Alexander:) Vi ska ha sitta uppe en dag och spela CoD + ha lite sex enligt honom & jag lovade tyvärr att jag skulle vara med på det! :( och jag fick se en bild på alex magrutor, man bahh graaawr!:D nä men snart kmr ebba till mig. Sen ska Micki sova hos mig. Vaknade 15.00 typ.. så min dag har ju varit lyckad. Aja kyyyssss:*!

skämt åsidooo! hejvärlden här är jag!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0